Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
innowacji w produktach i wprowadzanie na rynek nowych dóbr. Dzieje się tak przynajmniej z trzech powodów:
Pracownicy pionów B+R oraz inżynierowie i technicy, zajmujący się do niedawna w dużym stopniu przystosowywaniem produktów do zróżnicowanych wymogów najpierw 12, a potem 15 krajów, mogą obecnie poświęcić więcej czasu na rzeczywiste prace badawczo-rozwojowe. Przykładowo, firma Philips szacowała koszty przystosowywania swych telewizorów do różnych standardów na rynkach europejskich na 20mln USD rocznie.
Jednorodna procedura testowania produktów na cały rynek Unii Europejskiej i wspólny system rejestracji znaków towarowych umożliwią szybsze wprowadzanie nowych produktów w wielu krajach UE. O znaczeniu tego czynnika może świadczyć wynik badania
innowacji w produktach i wprowadzanie na rynek nowych dóbr. Dzieje się tak przynajmniej z trzech powodów:<br> Pracownicy pionów B+R oraz inżynierowie i technicy, zajmujący się do niedawna w dużym stopniu przystosowywaniem produktów do zróżnicowanych wymogów najpierw 12, a potem 15 krajów, mogą obecnie poświęcić więcej czasu na rzeczywiste prace badawczo-rozwojowe. Przykładowo, firma Philips szacowała koszty przystosowywania swych telewizorów do różnych standardów na rynkach europejskich na 20mln USD rocznie.<br> Jednorodna procedura testowania produktów na cały rynek Unii Europejskiej i wspólny system rejestracji znaków towarowych umożliwią szybsze wprowadzanie nowych produktów w wielu krajach UE. O znaczeniu tego czynnika może świadczyć wynik badania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego