Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 07.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
ceny biletów w jedną stronę zaczynają się od 99 zł. Germanwings, Niki Air i Air Berlin kuszą stawką o wysokości 29 euro. Czy będzie jeszcze taniej?

To możliwe. Na polskim rynku zrobiło się ciasno, a nikt dobrowolnie z tej walki nie zrezygnuje. Najpierw więc będą zapewne kolejne obniżki, a potem bankructwa najsłabszych firm. Konkurencja jeszcze się zaostrzy, jeśli do Polski zacznie latać słynący ze swojej szokującej polityki cenowej największy spośród europejskich przewoźników typu low cost - Ryanair. Rozmowy z właścicielami polskich lotnisk już prowadzi. Za jakiś czas na pewno się dogadają.

Wzrost konkurencji spowodował, że LOT już dwukrotnie obniżał taryfy na europejskich
ceny biletów w jedną stronę zaczynają się od 99 zł. Germanwings, Niki Air i Air Berlin kuszą stawką o wysokości 29 euro. Czy będzie jeszcze taniej?<br><br>To możliwe. Na polskim rynku zrobiło się ciasno, a nikt dobrowolnie z tej walki nie zrezygnuje. Najpierw więc będą zapewne kolejne obniżki, a potem bankructwa najsłabszych firm. Konkurencja jeszcze się zaostrzy, jeśli do Polski zacznie latać słynący ze swojej szokującej polityki cenowej największy spośród europejskich przewoźników typu low cost - Ryanair. Rozmowy z właścicielami polskich lotnisk już prowadzi. Za jakiś czas na pewno się dogadają.<br><br>Wzrost konkurencji spowodował, że LOT już dwukrotnie obniżał taryfy na europejskich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego