Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
zamówień rządowych

Dla przedsiębiorstw działających na rynku Unii Europejskiej ważne są różnego rodzaju uregulowania prawne, określające ogólne zasady ich działania. Do nich należą warunki konkurowania na rynku.
Jedną z istotnych zasad władz Wspólnoty jest dążenie do tego, by wymiana między krajami odbywała się na zasadzie swobodnej i rzetelnej konkurencji. Likwidacja barier celnych we wzajemnym handlu nie powinna prowadzić do zastąpienia ich restrykcyjnymi praktykami handlowymi stosowanymi przez poszczególne firmy.
Polityka konkurencji WE zmierza do utrzymania jedności Wspólnoty, do zapobiegania tworzeniu pozycji monopolistycznej przez przedsiębiorstwa, do skłaniania ich do racjonalizacji produkcji i dystrybucji oraz do wdrażania innowacji technicznych i organizacyjnych. Zasady swobodnej konkurencji
zamówień rządowych&lt;/&gt;<br><br>Dla przedsiębiorstw działających na rynku Unii Europejskiej ważne są różnego rodzaju uregulowania prawne, określające ogólne zasady ich działania. Do nich należą warunki konkurowania na rynku.<br>Jedną z istotnych zasad władz Wspólnoty jest dążenie do tego, by wymiana między krajami odbywała się na zasadzie swobodnej i rzetelnej konkurencji. Likwidacja barier celnych we wzajemnym handlu nie powinna prowadzić do zastąpienia ich restrykcyjnymi praktykami handlowymi stosowanymi przez poszczególne firmy.<br>Polityka konkurencji WE zmierza do utrzymania jedności Wspólnoty, do zapobiegania tworzeniu pozycji monopolistycznej przez przedsiębiorstwa, do skłaniania ich do racjonalizacji produkcji i dystrybucji oraz do wdrażania innowacji technicznych i organizacyjnych. Zasady swobodnej konkurencji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego