Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
danego rejonu (np. województwa lub miasta). Można przyjąć następującą skalę oceny czynników: znacznie poniżej wartości występującej w obsługiwanym już rejonie, poniżej tej wartości, na tym samym poziomie, powyżej tej wartości, znacznie powyżej tej wartości.
Następnie porównujemy elementy opisujące poszczególne czynniki lokalizacji z badanego rejonu z odpowiadającymi im wartościami z rejonu bazowego (już obsługiwanego lub innymi wartościami średnimi). W dalszej kolejności umieszczamy je na skali w wyżej wymienionych przedziałach. Otrzymujemy w ten sposób wykres, który przedstawi znaczenie poszczególnych zewnętrznych czynników lokalizacji banku. Z wykresu możemy odczytać, czy kształtują się one na poziomie rejonu obsługiwanego (lub średnich krajowych), czy też odbiegają od tego
danego rejonu (np. województwa lub miasta). Można przyjąć następującą skalę oceny czynników: znacznie poniżej wartości występującej w obsługiwanym już rejonie, poniżej tej wartości, na tym samym poziomie, powyżej tej wartości, znacznie powyżej tej wartości.<br>Następnie porównujemy elementy opisujące poszczególne czynniki lokalizacji z badanego rejonu z odpowiadającymi im wartościami z rejonu bazowego (już obsługiwanego lub innymi wartościami średnimi). W dalszej kolejności umieszczamy je na skali w wyżej wymienionych przedziałach. Otrzymujemy w ten sposób wykres, który przedstawi znaczenie poszczególnych zewnętrznych czynników lokalizacji banku. Z wykresu możemy odczytać, czy kształtują się one na poziomie rejonu obsługiwanego (lub średnich krajowych), czy też odbiegają od tego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego