Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
przez poszczególne kraje do tych zasad reklamy telewizyjnej jest kontrolowane przez Komisję Europejską. Następujący przykład przedstawia jedną z możliwych reakcji na niewłaściwą reklamę.

Przykład: Komisja Europejska a reklama we Włoszech

Komisja Europejska zarzuciła w drugiej połowie 1994 r. Włochom, że w tym kraju niewłaściwie jest realizowana Europejska konwencja o telewizji bez granic.
Zdaniem przedstawiciela Komisji Włochy nie zastosowały się do ograniczeń i nie wprowadziły zakazu emitowania filmów reklamowych w programach informacyjnych, religijnych, dokumentalnych i programach dla dzieci, krótszych niż 30min, jak również wymogu nieprzerywania filmów fabularnych częściej, niż co 45min.
Włochy postąpiły, zdaniem Komisji Europejskiej, wbrew przepisom Unii Europejskiej zobowiązując instytucje państwowe
przez poszczególne kraje do tych zasad reklamy telewizyjnej jest kontrolowane przez Komisję Europejską. Następujący przykład przedstawia jedną z możliwych reakcji na niewłaściwą reklamę.<br><br>&lt;tit&gt;Przykład: Komisja Europejska a reklama we Włoszech&lt;/&gt;<br><br>Komisja Europejska zarzuciła w drugiej połowie 1994 r. Włochom, że w tym kraju niewłaściwie jest realizowana Europejska konwencja o telewizji bez granic.<br>Zdaniem przedstawiciela Komisji Włochy nie zastosowały się do ograniczeń i nie wprowadziły zakazu emitowania filmów reklamowych w programach informacyjnych, religijnych, dokumentalnych i programach dla dzieci, krótszych niż 30min, jak również wymogu nieprzerywania filmów fabularnych częściej, niż co 45min.<br>Włochy postąpiły, zdaniem Komisji Europejskiej, wbrew przepisom Unii Europejskiej zobowiązując instytucje państwowe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego