Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
to jeszcze lepiej - Avis.
Swatch. Inni po prostu patrzą (lub: Swatch. Inni mogą już tylko popatrzeć).
Przekład nie oddaje także istotnej relacji formalnej, opartej na rymie i rytmie. Wszystkie te slogany noszą charakter zobowiązania lub dyrektywy, podając przyczynę, pozwalają na konkretne określenie ich gwarancji lub autetyzmu.
Nie są więc obietnicą bez pokrycia, która najczęściej wywołuje sceptycyzm. Są pojemne. Mogą więc wiązać ze sobą znaczenia zmieniających się w czasie elementów wiadomości. Są efektywne zarówno na poziomie percepcji opartej na skojarzeniach, jak i rozbudowanych związkach logicznych. Ale mają jedną wadę: są to wielkie pomysły, które zdarzają się niezwykle rzadko. Do ich powstania potrzeba czegoś
to jeszcze lepiej - Avis. <br>Swatch. Inni po prostu patrzą (lub: Swatch. Inni mogą już tylko popatrzeć). <br>Przekład nie oddaje także istotnej relacji formalnej, opartej na rymie i rytmie. Wszystkie te slogany noszą charakter zobowiązania lub dyrektywy, podając przyczynę, pozwalają na konkretne określenie ich gwarancji lub autetyzmu. <br>Nie są więc obietnicą bez pokrycia, która najczęściej wywołuje sceptycyzm. Są pojemne. Mogą więc wiązać ze sobą znaczenia zmieniających się w czasie elementów wiadomości. Są efektywne zarówno na poziomie percepcji opartej na skojarzeniach, jak i rozbudowanych związkach logicznych. Ale mają jedną wadę: są to wielkie pomysły, które zdarzają się niezwykle rzadko. Do ich powstania potrzeba czegoś
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego