Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 2003
Przed takim dylematem staje prawie każdy polski konsument.
Według badań TNS OBOP większość Polaków (65 proc) stara się znaleźć kompromis między jakością a ceną, kupując towary względnie wysokiej jakości za przystępną cenę. Aż 29 proc. konsumentów deklaruje, że najważniejszym kryterium wyboru jest cena. Tylko 3 proc. zawsze stawia na jakość bez względu na cenę. Takie zachowania konsumentów obserwujemy od kilku lat. Badania pokazują też, że nasze zachowania zakupowe i wybory między ceną a jakością (kojarzoną z marką) zależą od rodzaju kupowanych towarów. Przy kupnie produktów codziennego użytku głównie ceną kieruje się aż 90 proc. Polaków. Kupując żywność, 20 proc. zwraca uwagę na
Przed takim dylematem staje prawie każdy polski konsument.<br>Według badań TNS OBOP większość Polaków (65 proc) stara się znaleźć kompromis między jakością a ceną, kupując towary względnie wysokiej jakości za przystępną cenę. Aż 29 proc. konsumentów deklaruje, że najważniejszym kryterium wyboru jest cena. Tylko 3 proc. zawsze stawia na jakość bez względu na cenę. Takie zachowania konsumentów obserwujemy od kilku lat. Badania pokazują też, że nasze zachowania zakupowe i wybory między ceną a jakością (kojarzoną z marką) zależą od rodzaju kupowanych towarów. Przy kupnie produktów codziennego użytku głównie ceną kieruje się aż 90 proc. Polaków. Kupując żywność, 20 proc. zwraca uwagę na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego