Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Anna Rozalska
Tytuł: strona o sztuce i informatyce
Rok wydania: 2001
Rok powstania: 2004
sami aktywnie poszukiwać informacji, doskonalić swoje umiejętności, uczą się pracować w grupie, komunikować się ze sobą. Nauczyciel dopilnowuje równomiernego rozłożenia prac na etapy, ustala zakres i terminy, i podaje uczniom na początku semestru informację, iż jednym z celów wykonywanych zajęć jest przygotowanie (bądź udział w Festynie).
FAZA BEZPOŚREDNICH PRZYGOTOWAŃ
Przygotowania bezpośrednie wymagają minimum około miesiąca czasu przed imprezą. Należy powołać Zespół d/s scenariusza składający się nie tylko z najlepszych organizatorów wśród nauczycieli, ale także Rady Rodziców i Samorządu Uczniowskiego.
Opracowanie scenariusza
Podstawowym założeniem dla uzyskania rozmachu i atrakcji imprezy jest rozmaitość, przeplatanie tematyki i symultaniczność wydarzeń.
Podstawowym efektem pracy Zespołu
sami aktywnie poszukiwać informacji, doskonalić swoje umiejętności, uczą się pracować w grupie, komunikować się ze sobą. Nauczyciel dopilnowuje równomiernego rozłożenia prac na etapy, ustala zakres i terminy, i podaje uczniom na początku semestru informację, iż jednym z celów wykonywanych zajęć jest przygotowanie (bądź udział w Festynie).<br>FAZA BEZPOŚREDNICH PRZYGOTOWAŃ<br>Przygotowania bezpośrednie wymagają minimum około miesiąca czasu przed imprezą. Należy powołać Zespół d/s scenariusza składający się nie tylko z najlepszych organizatorów wśród nauczycieli, ale także Rady Rodziców i Samorządu Uczniowskiego.<br>Opracowanie scenariusza<br>Podstawowym założeniem dla uzyskania rozmachu i atrakcji imprezy jest rozmaitość, przeplatanie tematyki i symultaniczność wydarzeń.<br>Podstawowym efektem pracy Zespołu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego