Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Siemens w Polsce
Rok: 2002
sukcesu


Finanse
Nie wystarczy wyprodukować, trzeba umieć sprzedać. Sama cena i nawet najlepsza jakość nie przesądzają o udanej transakcji. Niejednokrotnie decydują ciekawe, adekwatne do potrzeb rozwiązania finansowe.

Marka Siemens powszechnie kojarzona jest z produktami i rozwiązaniami z dziedziny elektroniki i elektrotechniki. Jest jednak w grupie Siemensa firma, której produkty - przynajmniej bezpośrednio - nic z elektroniką nie mają wspólnego: Siemens Finance Sp. z 0.0. Jej pojawienie się na rynku jest znakiem czasów. Bowiem od wielu lat wysoka jakość samych tylko produktów i usług to zbyt mało, aby uzyskać mocną pozycję w Świecie biznesu. W coraz większym stopniu decydującym czynnikiem sukcesu w sprzedaży
sukcesu<br><br><br>Finanse<br>Nie wystarczy wyprodukować, trzeba umieć sprzedać. Sama cena i nawet najlepsza jakość nie przesądzają o udanej transakcji. Niejednokrotnie decydują ciekawe, adekwatne do potrzeb rozwiązania finansowe.<br><br>Marka Siemens powszechnie kojarzona jest z produktami i rozwiązaniami z dziedziny elektroniki i elektrotechniki. Jest jednak w grupie Siemensa firma, której produkty - przynajmniej bezpośrednio - nic z elektroniką nie mają wspólnego: Siemens Finance Sp. z 0.0. Jej pojawienie się na rynku jest znakiem czasów. Bowiem od wielu lat wysoka jakość samych tylko produktów i usług to zbyt mało, aby uzyskać mocną pozycję w Świecie biznesu. W coraz większym stopniu decydującym czynnikiem sukcesu w sprzedaży
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego