Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
cel, osiągany w wyniku komunikowania się, związany z określonym wpływem na preferencje adresata wobec przedmiotu komunikacji. Zawężenie przedmiotu procesu komunikacji do obrazu towaru lub firmy traci w chwili obecnej na aktualności. Techniki promocyjne wykorzystywane są obecnie do kształtowania preferencji we wszystkich formach życia społecznego, także tych, które nie wiążą się bezpośrednio z obszarem rynku. Komunikacja w odniesieniu do systemu promocji podporządkowana jest realizacji celów marketingowych. Nadawca komunikatów promocyjnych utożsamiany jest z przedsiębiorstwem lub instytucją, działającą na rzecz jego celów rynkowych. Adresatem komunikatów promocyjnych jest grupa potencjalnych nabywców na rynku. Treść informacji odnosi się do założeń kombinacji marketing-mix i uwzględnia wpływ
cel, osiągany w wyniku komunikowania się, związany z określonym wpływem na preferencje adresata wobec przedmiotu komunikacji. Zawężenie przedmiotu procesu komunikacji do obrazu towaru lub firmy traci w chwili obecnej na aktualności. Techniki promocyjne wykorzystywane są obecnie do kształtowania preferencji we wszystkich formach życia społecznego, także tych, które nie wiążą się bezpośrednio z obszarem rynku. Komunikacja w odniesieniu do systemu promocji podporządkowana jest realizacji celów marketingowych. Nadawca komunikatów promocyjnych utożsamiany jest z przedsiębiorstwem lub instytucją, działającą na rzecz jego celów rynkowych. Adresatem komunikatów promocyjnych jest grupa potencjalnych nabywców na rynku. Treść informacji odnosi się do założeń kombinacji marketing-mix i uwzględnia wpływ
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego