Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Świat i Podróże
Nr: 12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
ich oddziaływanie.
W przypadku biur podróży przeświadczenie, że firma jest naprawdę godna zaufania, to warunek decydujący o jej istnieniu. Klienci powierzają biuru podróży nie tylko niebagatelne pieniądze, ale i to, co dziś najcenniejsze: własny wolny czas. Czy Państwa firma:
drukuje katalogi, ulotki, informatory?
reklamuje się w mediach?
organizuje konferencje prasowe?
bierze udział w targach turystycznych?
kontaktuje się z prasą w sprawie tekstów sponsorowanych, polemik, sprostowań?
Jeżeli odpowiedź na jedno z tych pytań brzmi "tak" - potrzebują Państwo konsultacji, pomocy, rady. Jesteśmy gotowi jej udzielić - skutecznie i za dobrą cenę.
Zainteresowanych - bez zobowiązań - usługami public relations prosimy o kontakt z redakcją. Z przyjemnością
ich oddziaływanie.<br>W przypadku biur podróży przeświadczenie, że firma jest naprawdę godna zaufania, to warunek decydujący o jej istnieniu. Klienci powierzają biuru podróży nie tylko niebagatelne pieniądze, ale i to, co dziś najcenniejsze: własny wolny czas. Czy Państwa firma:<br>drukuje katalogi, ulotki, informatory?<br>reklamuje się w mediach?<br>organizuje konferencje prasowe?<br>bierze udział w targach turystycznych?<br>kontaktuje się z prasą w sprawie tekstów sponsorowanych, polemik, sprostowań?<br>Jeżeli odpowiedź na jedno z tych pytań brzmi "tak" - potrzebują Państwo konsultacji, pomocy, rady. Jesteśmy gotowi jej udzielić - skutecznie i za dobrą cenę.<br>Zainteresowanych - bez zobowiązań - usługami public relations prosimy o kontakt z redakcją. Z przyjemnością
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego