mógłby on odpowiedzieć: tak, ale TYLKO TEN spadek.</><br><br><tit>GOSPODARKA</><br><br><div type="art"><br><br><tit>Tanie chwyty</><br><tit>Wojny cenowe: gdzie przedsiębiorcy się biją, tam klient korzysta. Ale nie zawsze.</><br><br><intro>Coraz tańsze przeloty, ubezpieczenia, połączenia telefoniczne. Niższe ceny papierosów, alkoholi i wielu innych towarów - to efekt wojen cenowych, jakie toczą się na polskim rynku. Gdzie przedsiębiorcy się biją, tam klient korzysta.</><br><br><au>ADAM GRZESZAK</><br><br>Fredric de Lerigon, dyrektor generalny spółki Tele2 Polska, ma jasno wytyczony cel: jego firma musi zostać drugim graczem na polskim rynku telekomunikacyjnym. Na razie nie chce mówić o pozycji Tele2, bo spółka działa od niedawna. Ale że niebawem będzie numerem 2, to jego zdaniem pewne