Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
czas ich pracy.
Czynnikiem lokalizacji banku jest również sytuacja konkurencyjna na rynku produktów bankowych w odniesieniu do badanego rejonu. Można ją scharakteryzować za pomocą następujących informacji:
liczba instytucji finansowych (banków, kas oszczędności, towarzystw inwestycyjnych itp. ), miejsce ich lokalizacji i czas pracy,
struktura tych instytucji według wielkości obrotów (akcje kredytowe, suma bilansowa, wielkość zysku), zatrudnienia, liczby klientów i rachunków, ich oddziałów,
okres działania konkurencyjnych firm w badanym rejonie,
opinie mieszkańców rejonu o funkcjonujących w nim bankach,
wielkość oferty banków konkurencyjnych i jakość obsługi klientów.
Infrastruktura badanego rejonu jest ostatnim czynnikiem lokalizacji banku. Opisać ją można opierając się na informacjach dotyczących: ośrodków administracji
czas ich pracy.<br>Czynnikiem lokalizacji banku jest również sytuacja konkurencyjna na rynku produktów bankowych w odniesieniu do badanego rejonu. Można ją scharakteryzować za pomocą następujących informacji:<br>liczba instytucji finansowych (banków, kas oszczędności, towarzystw inwestycyjnych itp. ), miejsce ich lokalizacji i czas pracy,<br>struktura tych instytucji według wielkości obrotów (akcje kredytowe, suma bilansowa, wielkość zysku), zatrudnienia, liczby klientów i rachunków, ich oddziałów,<br>okres działania konkurencyjnych firm w badanym rejonie,<br>opinie mieszkańców rejonu o funkcjonujących w nim bankach,<br>wielkość oferty banków konkurencyjnych i jakość obsługi klientów.<br>Infrastruktura badanego rejonu jest ostatnim czynnikiem lokalizacji banku. Opisać ją można opierając się na informacjach dotyczących: ośrodków administracji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego