Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 16/02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
do pobliskiego sklepu aż do potężnych, podświetlanych gigantów. Najpopularniejsze mają 12 m kw., większe - po 18 metrów, a niektóre - nawet 30 m kw.

Elitarne miejsce

Trudno podać cenę za wynajęcie billboardu, bo cena, jaką ostatecznie płaci klient, różni się zwykle od cen w katalogu firmy. Zależy ona od ilości wynajętych billboardów i ich usytuowania. Droższe są miejsca, gdzie plakat może obejrzeć więcej osób. Elitarnym miejscem jest aleja Żwirki i Wigury. - Tamtędy przejeżdżają z lotniska szefowie wielkich korporacji. Widzą reklamę, a więc dowiadują się, że polski oddział działa prężnie - komentuje pracownik jednej z firm outdoorowych.
Maciej Banaszkiewicz, szef firmy AP System Polska
do pobliskiego sklepu aż do potężnych, podświetlanych gigantów. Najpopularniejsze mają 12 m kw., większe - po 18 metrów, a niektóre - nawet 30 m kw.<br><br>&lt;tit&gt;Elitarne miejsce&lt;/&gt;<br><br>Trudno podać cenę za wynajęcie billboardu, bo cena, jaką ostatecznie płaci klient, różni się zwykle od cen w katalogu firmy. Zależy ona od ilości wynajętych billboardów i ich usytuowania. Droższe są miejsca, gdzie plakat może obejrzeć więcej osób. Elitarnym miejscem jest aleja Żwirki i Wigury. &lt;q&gt;- Tamtędy przejeżdżają z lotniska szefowie wielkich korporacji. Widzą reklamę, a więc dowiadują się, że polski oddział działa prężnie&lt;/&gt; - komentuje pracownik jednej z firm outdoorowych.<br>Maciej Banaszkiewicz, szef firmy AP System Polska
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego