Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 16.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
do terminalu.

Aby doszła do skutku potrzebna już była tylko jej akceptacja. Oszustki wykorzystywały fakt, że osoby nadzorujące ich pracę mają uprawnienia do "wchodzenia w terminal" i dokonywania tzw. korekt. Pod pozorem wycofania lub zmiany transakcji prosiły o akceptację. - Osoby z nadzoru robiły to swoją służbową kartą nie wiedząc, że biorą udział w przestępstwie - opowiada Dariusz Janas, rzecznik stołecznej policji.

Czynnik ludzki

Rzecznik Carrefour nie chce wyjawiać szczegółów przestępstwa. - Ze względu na dobro śledztwa poproszono nas o milczenie - mówi rzecznik sieci handlowej Agata Paszkowska. - Zapewniam jednak klientów, że nie była to wina systemu elektronicznego. Zadziałał czynnik ludzki.

Zdaniem największego na rynku centrum
do terminalu. <br><br>Aby doszła do skutku potrzebna już była tylko jej akceptacja. Oszustki wykorzystywały fakt, że osoby nadzorujące ich pracę mają uprawnienia do "wchodzenia w terminal" i dokonywania tzw. korekt. Pod pozorem wycofania lub zmiany transakcji prosiły o akceptację. - Osoby z nadzoru robiły to swoją służbową kartą nie wiedząc, że biorą udział w przestępstwie - opowiada Dariusz Janas, rzecznik stołecznej policji. <br><br>&lt;tit&gt;Czynnik ludzki&lt;/&gt;<br><br>Rzecznik Carrefour nie chce wyjawiać szczegółów przestępstwa. - Ze względu na dobro śledztwa poproszono nas o milczenie - mówi rzecznik sieci handlowej Agata Paszkowska. - Zapewniam jednak klientów, że nie była to wina systemu elektronicznego. Zadziałał czynnik ludzki. <br><br>Zdaniem największego na rynku centrum
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego