Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kulturalne
Rok: 1999
do wszystkich Abonentów.
( 9
1. W loterii biorą udział tylko te ankiety, w których właściwie i czytelnie wypełniono część informacyjną oraz udzielono odpowiedzi na wszystkie pytania.
2. Każdy Abonent może wystać tylko jedną ankietę.
3. Ankiety nie odpowiadające wymaganiom, o których mowa w ust. 1 powyżej, są nieważne i nie biorą udziału w losowaniu
4. Nadesłane ankiety, odpowiadające warunkom, określonym w ( 9 ust. 1 oraz pochodzące od osób, spełniających warunki, określone w ( 8 ust. 1, zostaną podzielone na pięć grup, w zależności od długości okresu korzystania przez Abonenta z usługi ORGANIZATORA, w następujący sposób:
1) ankiety Abonentów opłacających abonament przez czas krótszy
do wszystkich Abonentów.<br>( 9<br>1. W loterii biorą udział tylko te ankiety, w których właściwie i czytelnie wypełniono część informacyjną oraz udzielono odpowiedzi na wszystkie pytania. <br>2. Każdy Abonent może wystać tylko jedną ankietę.<br>3. Ankiety nie odpowiadające wymaganiom, o których mowa w ust. 1 powyżej, są nieważne i nie biorą udziału w losowaniu<br>4. Nadesłane ankiety, odpowiadające warunkom, określonym w ( 9 ust. 1 oraz pochodzące od osób, spełniających warunki, określone w ( 8 ust. 1, zostaną podzielone na pięć grup, w zależności od długości okresu korzystania przez Abonenta z usługi ORGANIZATORA, w następujący sposób: <br>1) ankiety Abonentów opłacających abonament przez czas krótszy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego