Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 07.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
samolotów, zwłaszcza nowych tanich linii. Taryfy są jednak dość skomplikowane. Radzimy, jak szukać najtańszej (ale bezpiecznej) oferty.

PAWEŁ WRABEC

Pierwszy wyłom w cennikach nastąpił za sprawą spółki Air Polonia. W grudniu 2003 r. jej samolot zaczął latać z Warszawy do Londynu. Wkrótce potem LOT i British Airways obniżyły ceny o blisko 40 proc. Sukces Air Polonii zachęcił pięciu kolejnych przewoźników. Po 1 maja szybko włączyli się do gry niemiecki Germanwings, węgierski Wizz Air, słowacko-belgijski SkyEurope, austriacki Niki Air i jego partner Air Berlin. Zaczęli latać tam, gdzie Polacy najczęściej pracują i wypoczywają. Ceny są wyraźnie niższe niż u tradycyjnych przewoźników
samolotów, zwłaszcza nowych tanich linii. Taryfy są jednak dość skomplikowane. Radzimy, jak szukać najtańszej (ale bezpiecznej) oferty.&lt;/&gt;<br><br>&lt;au&gt;PAWEŁ WRABEC&lt;/&gt;<br><br>Pierwszy wyłom w cennikach nastąpił za sprawą spółki Air Polonia. W grudniu 2003 r. jej samolot zaczął latać z Warszawy do Londynu. Wkrótce potem LOT i British Airways obniżyły ceny o blisko 40 proc. Sukces Air Polonii zachęcił pięciu kolejnych przewoźników. Po 1 maja szybko włączyli się do gry niemiecki Germanwings, węgierski Wizz Air, słowacko-belgijski SkyEurope, austriacki Niki Air i jego partner Air Berlin. Zaczęli latać tam, gdzie Polacy najczęściej pracują i wypoczywają. Ceny są wyraźnie niższe niż u tradycyjnych przewoźników
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego