Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 03.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
procent. W liceach ogólnokształcących anglistów jest 53 procent wśród nauczycieli języków obcych, germanistów - 31 procent, rusycystów - 9 procent, a romanistów - 7 procent. Zdaniem Jadwigi Zarębskiej z Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli, autorki cytowanego tu raportu "Nauczyciele języków obcych w roku szkolnym 2002/20003", struktura nauczania języków w liceach ogólnokształcących jest coraz bliższa rzeczywistym potrzebom uczniów.
Jak wynika z prowadzonego przez resort edukacji spisu EWIKAN 2002, spośród 24 tysięcy nauczycieli języka angielskiego dwóch na dziesięciu nie miało odpowiednich kwalifikacji, przy czym odsetek takich nauczycieli jest wyższy w szkołach wiejskich (33 procent) niż miejskich (17 procent). Szczególnie duży jest procentowy udział nauczycieli języka angielskiego
procent. W liceach ogólnokształcących anglistów jest 53 procent wśród nauczycieli języków obcych, germanistów - 31 procent, rusycystów - 9 procent, a romanistów - 7 procent. Zdaniem &lt;name type="person"&gt;Jadwigi Zarębskiej&lt;/&gt; z &lt;name type="org"&gt;Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli&lt;/&gt;, autorki cytowanego tu raportu &lt;name type="tit"&gt;"Nauczyciele języków obcych w roku szkolnym 2002/20003"&lt;/&gt;, struktura nauczania języków w liceach ogólnokształcących jest coraz bliższa rzeczywistym potrzebom uczniów.<br>Jak wynika z prowadzonego przez resort edukacji spisu EWIKAN 2002, spośród 24 tysięcy nauczycieli języka angielskiego dwóch na dziesięciu nie miało odpowiednich kwalifikacji, przy czym odsetek takich nauczycieli jest wyższy w szkołach wiejskich (33 procent) niż miejskich (17 procent). Szczególnie duży jest procentowy udział nauczycieli języka angielskiego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego