Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 26.12
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
polskiej reklamie. W 1999 r. Piotr Gaweł został uznany przez miesięcznik "Impact" za Człowieka Dekady Rynku Reklamy w Polsce.
Sport
Tomasz Herkt
- Sukces, którego współautorem był w tym roku, przerósł oczekiwania nie tylko kibiców, ale także fachowców - uważa Jacek Dębski, prezes UKFiT. Stworzył koszykarski team, który zdobył mistrzostwo Europy, odnosząc bodaj największy sukces w grach zespołowych od czasów Huberta Wagnera. - Herkt ma niezłego nosa, taki Kazimierz Górski damskiego basketu - mówi Mieczysław Krawczyk, szef zespołu mistrzyń kraju z Gdyni. - Na pozór opanowany, niewzruszony, trochę zimny, ale to tylko maska - dodaje Krzysztof Koralewski, kierownik reprezentacji narodowej. Największym jego skarbem jest Małgosia Dydek, najwyższa
polskiej reklamie. W 1999 r. Piotr Gaweł został uznany przez miesięcznik "Impact" za Człowieka Dekady Rynku Reklamy w Polsce.<br>&lt;tit&gt;Sport&lt;/&gt;<br>Tomasz Herkt<br>- Sukces, którego współautorem był w tym roku, przerósł oczekiwania nie tylko kibiców, ale także fachowców - uważa Jacek Dębski, prezes UKFiT. Stworzył koszykarski team, który zdobył mistrzostwo Europy, odnosząc bodaj największy sukces w grach zespołowych od czasów Huberta Wagnera. - Herkt ma niezłego nosa, taki Kazimierz Górski damskiego basketu - mówi Mieczysław Krawczyk, szef zespołu mistrzyń kraju z Gdyni. - Na pozór opanowany, niewzruszony, trochę zimny, ale to tylko maska - dodaje Krzysztof Koralewski, kierownik reprezentacji narodowej. Największym jego skarbem jest Małgosia Dydek, najwyższa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego