Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 12.04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
około 50 proc. To właśnie połączenie centrum handlowego, które oferuje nam obfitość, oraz karty, która oferuje nam możliwość nabycia tejże obfitości, sprawia, że popadamy w coś w rodzaju nałogu albo i w rzeczywisty nałóg.
Nieświadomie bowiem poddajemy się serii chwytów marketingowych, wpływających na nasze decyzje.

- Fundamentalna zasada merchandisingu (sztuki handlowej) brzmi z pozoru banalnie: ludzie lubią robić zakupy. To znaczy, że należy wyeliminować wszystko, co miałoby im w tej przyjemności przeszkadzać - opowiada Piotr Kucharzyk z ABC Trade Marketing. - Zabiegi marketingowe powinny służyć temu, aby klient spędził jak najwięcej czasu w sklepie, ale jak najmniej - przy konkretnej półce.

Klient wchodzi do dużego
około 50 proc. To właśnie połączenie centrum handlowego, które oferuje nam obfitość, oraz karty, która oferuje nam możliwość nabycia tejże obfitości, sprawia, że popadamy w coś w rodzaju nałogu albo i w rzeczywisty nałóg.<br>Nieświadomie bowiem poddajemy się serii chwytów marketingowych, wpływających na nasze decyzje.<br><br>- Fundamentalna zasada merchandisingu (sztuki handlowej) brzmi z pozoru banalnie: ludzie lubią robić zakupy. To znaczy, że należy wyeliminować wszystko, co miałoby im w tej przyjemności przeszkadzać - opowiada Piotr Kucharzyk z ABC Trade Marketing. - Zabiegi marketingowe powinny służyć temu, aby klient spędził jak najwięcej czasu w sklepie, ale jak najmniej - przy konkretnej półce.<br><br>Klient wchodzi do dużego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego