Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 01.30 (5)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
bardzo trudnych warunkach. Przedstawiciele firm ubezpieczeniowych lokowali nasze auta w podziemnych wielokondygnacyjnych garażach, policjanci próbowali ukryć je w opuszczonych garażach szeregowych na przedmieściach i stodołach na odludziu. Wszystko na nic. Wykorzystywane fale mają tak duże właściwości dyfrakcyjne, że wnikają kilka metrów pod ziemię i do wnętrz betonowych, szklanych i metalowych budowli - tłumaczy Henryk Dróżdż, dyrektor techniczny firmy. Samochody wyposażone w LoJacka można namierzyć nawet wówczas, gdy "podróżują" na złodziejskich lawetach pokryte folią aluminiową bądź są ukryte w lesie. Moduł montuje się za każdym razem w innym punkcie auta, niemożliwy jest więc jego błyskawiczny demontaż. System stawia też opór bardziej wyrafinowanym przestępcom
bardzo trudnych warunkach. Przedstawiciele firm ubezpieczeniowych lokowali nasze auta w podziemnych wielokondygnacyjnych garażach, policjanci próbowali ukryć je w opuszczonych garażach szeregowych na przedmieściach i stodołach na odludziu. Wszystko na nic. Wykorzystywane fale mają tak duże właściwości dyfrakcyjne, że wnikają kilka metrów pod ziemię i do wnętrz betonowych, szklanych i metalowych budowli - tłumaczy Henryk Dróżdż, dyrektor techniczny firmy. Samochody wyposażone w LoJacka można namierzyć nawet wówczas, gdy "podróżują" na złodziejskich lawetach pokryte folią aluminiową bądź są ukryte w lesie. Moduł montuje się za każdym razem w innym punkcie auta, niemożliwy jest więc jego błyskawiczny demontaż. System stawia też opór bardziej wyrafinowanym przestępcom
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego