Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
znaczenia każdego kolejnego przekazu, pozwala jednocześnie kontynuować rozpoczętą opowieść o bezalkoholowości. Niezależnie od biegu wydarzeń opisywanych w kolejnych tekstach pozycja piwa "Bosman" pozostaje niezachwiana. Poszczególne przekazy zaczynały także żyć swym własnym życiem, dając podstawę wielu anegdotom, a piwo "Bosman" określano jako "dobrze zmróżone".
Efektem prowadzonej kampanii i realizowanej strategii marketingowej był blisko 40-procentowy wzrost sprzedaży piwa "Bosman".
OBRAZ PRODUKTU - POZIOM MOTYWACYJNY
Uzyskany potencjalny obraz produktu złożony jest z elementów, które dla odbiorcy mają różny stopień istotności. Określenie siły preferencji poszczególnych elementów oraz ich natężenia uzyskuje się na podstawie badań ilościowych. Oprócz oceny istotności elementów obrazu produktu dla odbiorcy ważny jest sposób
znaczenia każdego kolejnego przekazu, pozwala jednocześnie kontynuować rozpoczętą opowieść o bezalkoholowości. Niezależnie od biegu wydarzeń opisywanych w kolejnych tekstach pozycja piwa "Bosman" pozostaje niezachwiana. Poszczególne przekazy zaczynały także żyć swym własnym życiem, dając podstawę wielu anegdotom, a piwo "Bosman" określano jako "dobrze zmróżone". <br>Efektem prowadzonej kampanii i realizowanej strategii marketingowej był blisko 40-procentowy wzrost sprzedaży piwa "Bosman". <br>&lt;tit&gt;OBRAZ PRODUKTU - POZIOM MOTYWACYJNY&lt;/&gt; <br>Uzyskany potencjalny obraz produktu złożony jest z elementów, które dla odbiorcy mają różny stopień istotności. Określenie siły preferencji poszczególnych elementów oraz ich natężenia uzyskuje się na podstawie badań ilościowych. Oprócz oceny istotności elementów obrazu produktu dla odbiorcy ważny jest sposób
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego