Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
Natomiast lokaty całej życiówki wyniosły 31,13 mld zł. a to oznacza wzrost o jedną piątą w porównaniu z 2001 r.
Równocześnie produkty oferowane na naszym rynku nie zawsze były dostosowane do potrzeb polskich klientów. Czasami były kalką produktów oferowanych przez zachodnich ubezpieczycieli w ich macierzystych krajach. Próbowano także wprowadzi ć na polski rynek ubezpieczeni, które były prawdziwymi hitami na świecie. Niestety w wielu przypadkach nie uwzględniały naszych realiów, co zaś spowodowało, że w Polsce z trudem znajdowały nabywców. Natomiast, wbrew oczekiwaniom firm ubezpieczeniowych, wyjątkowo dobrze sprzedawały się polisy z funduszem inwestycyjnym. Mody jednak mają to do siebie, że odchodzą równie
Natomiast lokaty całej życiówki wyniosły 31,13 mld zł. a to oznacza wzrost o jedną piątą w porównaniu z 2001 r.<br>Równocześnie produkty oferowane na naszym rynku nie zawsze były dostosowane do potrzeb polskich klientów. Czasami były kalką produktów oferowanych przez zachodnich ubezpieczycieli w ich macierzystych krajach. Próbowano także wprowadzi ć na polski rynek ubezpieczeni, które były prawdziwymi hitami na świecie. Niestety w wielu przypadkach nie uwzględniały naszych realiów, co zaś spowodowało, że w Polsce z trudem znajdowały nabywców. Natomiast, wbrew oczekiwaniom firm ubezpieczeniowych, wyjątkowo dobrze sprzedawały się polisy z funduszem inwestycyjnym. Mody jednak mają to do siebie, że odchodzą równie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego