Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
jednak zgodność co do związków procesu uwagi z selekcją informacji, formami ich kodowania, jakością ich przetwarzania oraz związków uwagi z zachowaniem świadomym lub formami zachowań automatycznych. Do opisu percepcji opisu komunikatu reklamowego najistotniejsze są następujące teorie uwagi:
1, teorie filtru;
2, teorie odnoszące proces uwagi do zachowań automatycznych;
3, teorie cechowo-integracyjne.
W odniesieniu do poruszanej problematyki kluczowe znaczenie mają modele procesu uwagi o genezie poznawczej, opisujące jej wpływ na jakość przetwarzania informacji oraz pozwalające ustalić przyczyny deficytów informacyjnych powstających podczas dekodowania wiadomości.
Teorie filtru
Teorie te odnoszą funkcjonowanie procesu uwagi do wszystkich pięter przetwarzania informacji. W ich ujęciu uwaga wpływa
jednak zgodność co do związków procesu uwagi z selekcją informacji, formami ich kodowania, jakością ich przetwarzania oraz związków uwagi z zachowaniem świadomym lub formami zachowań automatycznych. Do opisu percepcji opisu komunikatu reklamowego najistotniejsze są następujące teorie uwagi: <br>1, teorie filtru; <br>2, teorie odnoszące proces uwagi do zachowań automatycznych; <br>3, teorie cechowo-integracyjne. <br>W odniesieniu do poruszanej problematyki kluczowe znaczenie mają modele procesu uwagi o genezie poznawczej, opisujące jej wpływ na jakość przetwarzania informacji oraz pozwalające ustalić przyczyny deficytów informacyjnych powstających podczas dekodowania wiadomości. <br>Teorie filtru <br>Teorie te odnoszą funkcjonowanie procesu uwagi do wszystkich pięter przetwarzania informacji. W ich ujęciu uwaga wpływa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego