Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
realizacji tylko przez wielkie koncerny transnarodowe, jak Shell, IBM, Elektrolux czy SKF. Taka strategia charakteryzuje się następującymi cechami: decyzje marketingowe dotyczące produktu, ceny, dystrybucji i promocji uwzględniają masowy segment nabywców, dużą wagę przywiązuje się do tego, aby przedsiębiorstwo osiągało i utrzymywało duże udziały w rynkach, na których działa, sprzedawane produkty cechuje zwykle duży stopień standaryzacji w skali międzynarodowej, zakłady produkcyjne są lokalizowane z punktu widzenia minimalizacji kosztów jednostkowych, wydatki na działalność badawczo-rozwojową i na kształtowanie nowych produktów są w wielkościach absolutnych wysokie, jednak w przeliczeniu na jednostkę produktu są niewielkie, co jest wynikiem korzyści skali, produkty są na wysokim poziomie
realizacji tylko przez wielkie koncerny transnarodowe, jak Shell, IBM, Elektrolux czy SKF. Taka strategia charakteryzuje się następującymi cechami: decyzje marketingowe dotyczące produktu, ceny, dystrybucji i promocji uwzględniają masowy segment nabywców, dużą wagę przywiązuje się do tego, aby przedsiębiorstwo osiągało i utrzymywało duże udziały w rynkach, na których działa, sprzedawane produkty cechuje zwykle duży stopień standaryzacji w skali międzynarodowej, zakłady produkcyjne są lokalizowane z punktu widzenia minimalizacji kosztów jednostkowych, wydatki na działalność badawczo-rozwojową i na kształtowanie nowych produktów są w wielkościach absolutnych wysokie, jednak w przeliczeniu na jednostkę produktu są niewielkie, co jest wynikiem korzyści skali, produkty są na wysokim poziomie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego