Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Mogą one rozwijać się i wchodzić ze swym szerokim asortymentem na nowe rynki krajów UE lub też umiędzynarodowiać swe działania wykorzystując mało zróżnicowany asortyment. To drugie rozwiązanie wydaje się bardziej realne, a więc, aby wejść na nowe rynki, przedsiębiorstwa powinny raczej skoncentrować się na wybranych grupach produktów.
Przedsiębiorstwa, które obecnie cechuje koncentracja asortymentu i silna pozycja na rynkach lokalnych mają najlepszą pozycję wyjściową do umiędzynarodowiania działalności na większej liczbie rynków europejskich. Łatwiej jest realizować strategię dywersyfikacji geograficznej i koncentracji asortymentowej.
Natomiast w przypadku przedsiębiorstw, które mają zróżnicowany asortyment i już obecnie działają na wielu rynkach, trudno będzie w warunkach rosnącej konkurencji
Mogą one rozwijać się i wchodzić ze swym szerokim asortymentem na nowe rynki krajów UE lub też umiędzynarodowiać swe działania wykorzystując mało zróżnicowany asortyment. To drugie rozwiązanie wydaje się bardziej realne, a więc, aby wejść na nowe rynki, przedsiębiorstwa powinny raczej skoncentrować się na wybranych grupach produktów.<br>Przedsiębiorstwa, które obecnie cechuje koncentracja asortymentu i silna pozycja na rynkach lokalnych mają najlepszą pozycję wyjściową do umiędzynarodowiania działalności na większej liczbie rynków europejskich. Łatwiej jest realizować strategię dywersyfikacji geograficznej i koncentracji asortymentowej.<br>Natomiast w przypadku przedsiębiorstw, które mają zróżnicowany asortyment i już obecnie działają na wielu rynkach, trudno będzie w warunkach rosnącej konkurencji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego