Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
której komunikat dociera do odbiorcy;
6, strategie tworzenia komunikatów gwarantujących ciągłość ich identyfikacji.
Podstawowa struktura przekazu reklamowego jest więc określana przez następujące elementy: formę, treść, ładunek emocjonalny oraz cechy decydujące o ciągłości komunikacji. Ich istotność względem siebie zmienia się wraz ze zmianą nastawienia odbiorcy wobec docierających wiadomości. Etapy początkowe kampanii cechuje dominacja czynników formalnych, które zmniejszają zakłócenia odbioru wiadomości i wpływają na jego szybkość. Etapy końcowe wiążą się z dominacją elementów o silnej wartości wyjaśniającej - a więc o raz zbudowanej treści przekazu.
Warunki, jakie spełniać musi skuteczny przekaz reklamowy, są wynikiem syntezy warunków opisujących przebieg komunikacji w jej klasycznej formie oraz
której komunikat dociera do odbiorcy; <br>6, strategie tworzenia komunikatów gwarantujących ciągłość ich identyfikacji. <br>Podstawowa struktura przekazu reklamowego jest więc określana przez następujące elementy: formę, treść, ładunek emocjonalny oraz cechy decydujące o ciągłości komunikacji. Ich istotność względem siebie zmienia się wraz ze zmianą nastawienia odbiorcy wobec docierających wiadomości. Etapy początkowe kampanii cechuje dominacja czynników formalnych, które zmniejszają zakłócenia odbioru wiadomości i wpływają na jego szybkość. Etapy końcowe wiążą się z dominacją elementów o silnej wartości wyjaśniającej - a więc o raz zbudowanej treści przekazu. <br>Warunki, jakie spełniać musi skuteczny przekaz reklamowy, są wynikiem syntezy warunków opisujących przebieg komunikacji w jej klasycznej formie oraz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego