Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.27 (22)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
trudniej jest wywierać na nich presję. Jednak Fakt przetarł szlaki i może teraz będzie łatwiej. Zobaczyliśmy bowiem, jak skutecznie można wywierać nacisk, konsekwentnie prowadząc kampanię medialną. Myślę, że to jest początek budowania nowej jakości w polskich mediach. Trzeba jednak pamiętać, że każda kampania ma szanse powodzenia, jeśli ma wyraźny, konkretny cel.
Czy taka kampania to dobry pomysł na załatwienie ważnych dla ludzi spraw?
- Tak, ale najważniejsza jest konsekwencja. W Polsce nie ceni się wytrwałości, a ceni się zrywy. Akcja Faktu trwała długo i niejednemu Czytelnikowi mogła się znudzić, ale w końcu okazała się skuteczna. Teraz tego instrumentu można użyć do wygrywania
trudniej jest wywierać na nich presję. Jednak Fakt przetarł szlaki i może teraz będzie łatwiej. Zobaczyliśmy bowiem, jak skutecznie można wywierać nacisk, konsekwentnie prowadząc kampanię medialną. Myślę, że to jest początek budowania nowej jakości w polskich mediach. Trzeba jednak pamiętać, że każda kampania ma szanse powodzenia, jeśli ma wyraźny, konkretny cel.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Czy taka kampania to dobry pomysł na załatwienie ważnych dla ludzi spraw?&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;- Tak, ale najważniejsza jest konsekwencja. W Polsce nie ceni się wytrwałości, a ceni się zrywy. Akcja Faktu trwała długo i niejednemu Czytelnikowi mogła się znudzić, ale w końcu okazała się skuteczna. Teraz tego instrumentu można użyć do wygrywania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego