złamania stosunków proporcji wielkości, kroju liter, relacji kolorystycznych, błędnego uwzględniania wpływu tła na spostrzeganie znaku, a także błędnej adaptacji znaku do reprodukcji monochromatycznych.<br><page nr=177><br><gap reason="photo"><br><page nr=178><br>Rozdział IV<br><tit>Kampania reklamowa - krótka synteza</><br>Konstrukcję kampanii reklamowej charakteryzuje równie złożona struktura, jak prosty wydaje się jej zapis końcowy. Podobnie jak każdy proces strategiczny wymaga określenia celów, środków do ich osiągnięcia, weryfikacji wstępnych rozwiązań, realizacji rozwiązania optymalnego oraz aktualizowania przyjętych założeń przystosowanych do realnego biegu wydarzeń. Jest więc procesem wymagającym wysokiego stopnia koordynacji ze względu na swą złożoność, zaś jej końcowy efekt zależy przede wszystkim od następujących czynników: <br>1, trafności przyjętych założeń nadrzędnej strategii marketingowej; <br>2, realnego