Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
konieczność ponownego sprecyzowania segmentów rynkowych. W przypadku koncentracji asortymentowej i zróżnicowania rynkowego celowe jest zidentyfikowanie międzynarodowych, paneuropejskich segmentów nabywców. O tendencjach w tej dziedzinie była mowa przy charakteryzowaniu europejskich nabywców.

5.2. Kształtowanie cen i wpływ jednolitej waluty euro na decyzje cenowe

5.2.1. Orientacje cenowe przedsiębiorstw i czynniki cenotwórcze

Decyzje marketingowe dotyczące ceny polegają na określeniu poziomu ceny na produkt danego przedsiębiorstwa w konkretnych warunkach rynkowych. Ogólnie można powiedzieć, że jest znany przedział, w którym ta cena powinna być ustalona, a mianowicie między poziomem kosztów powiększonych o minimalny zysk a najwyższą do osiągnięcia ceną, możliwą do zaakceptowania przez nabywców
konieczność ponownego sprecyzowania segmentów rynkowych. W przypadku koncentracji asortymentowej i zróżnicowania rynkowego celowe jest zidentyfikowanie międzynarodowych, paneuropejskich segmentów nabywców. O tendencjach w tej dziedzinie była mowa przy charakteryzowaniu europejskich nabywców.<br><br>&lt;tit&gt;5.2. Kształtowanie cen i wpływ jednolitej waluty euro na decyzje cenowe&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;5.2.1. Orientacje cenowe przedsiębiorstw i czynniki cenotwórcze&lt;/&gt;<br><br>Decyzje marketingowe dotyczące ceny polegają na określeniu poziomu ceny na produkt danego przedsiębiorstwa w konkretnych warunkach rynkowych. Ogólnie można powiedzieć, że jest znany przedział, w którym ta cena powinna być ustalona, a mianowicie między poziomem kosztów powiększonych o minimalny zysk a najwyższą do osiągnięcia ceną, możliwą do zaakceptowania przez nabywców
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego