central telefonicznych, wchodzą: systemy dyspozytorskie, aparaty systemowe, aparaty ISDN, systemy zwielokrotnienia łączy, modemy cyfrowe, urządzenia transmisyjne HDSL i inne.<br>Oprócz sprzętu firma oferuje usługi obejmujące projektowanie sieci, instalację, serwis, doradztwo techniczne oraz szkolenia personelu eksploatacyjnego.<br>Standardy produkcji, rozwoju technicznego i serwisu są zgodne z międzynarodową, normą jakości ISO 9001 (nr certyfikatu 188/1 /98, przyznany 25.09.1998 r.).<br><gap><br><br><tit>Sprzedaż</> <br><gap><br><tit>Dane finansowe</><br>W ciągu siedmiu lat działalności DGT, istnieje stała tendencja wzrostowa wyników sprzedaży produktów i usług. W tym czasie wartość sprzedaży wzrosła 180 razy. Na koniec 1998 roku spółka osiągnęła 50 % wzrost<br>w stosunku do roku poprzedniego. Znajduje to swoje