Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
ale także wzbudzić wątpliwości co do możliwości terminowego wypłacenia przez bank wkładów wraz z odsetkami.
Strategia skimming (wysokich cen) jest, w przypadku klasycznych usług bankowych, trudna do realizacji. Może być właściwie stosowana przy wprowadzaniu nowego produktu, ponieważ bank korzysta wtedy z monopolistycznej pozycji. Należy jednak podkreślić, że nowe produkty bankowe charakteryzują się szczególnie dużym stopniem naśladownictwa. Po wprowadzeniu nowego produktu banki konkurencyjne mogą stosunkowo szybko skopiować go i poszerzyć własny asortyment produktów. Odnosi się to zwłaszcza do tradycyjnej oferty bankowej. Stąd właśnie stosowanie cen skimming na nowe produkty jest utrudnione i może być stosowane krótko. Banki mogą natomiast stosować ceny wysokie wtedy
ale także wzbudzić wątpliwości co do możliwości terminowego wypłacenia przez bank wkładów wraz z odsetkami.<br>Strategia &lt;foreign lang="eng"&gt;skimming&lt;/&gt; (wysokich cen) jest, w przypadku klasycznych usług bankowych, trudna do realizacji. Może być właściwie stosowana przy wprowadzaniu nowego produktu, ponieważ bank korzysta wtedy z monopolistycznej pozycji. Należy jednak podkreślić, że nowe produkty bankowe charakteryzują się szczególnie dużym stopniem naśladownictwa. Po wprowadzeniu nowego produktu banki konkurencyjne mogą stosunkowo szybko skopiować go i poszerzyć własny asortyment produktów. Odnosi się to zwłaszcza do tradycyjnej oferty bankowej. Stąd właśnie stosowanie cen &lt;foreign lang="eng"&gt;skimming&lt;/&gt; na nowe produkty jest utrudnione i może być stosowane krótko. Banki mogą natomiast stosować ceny wysokie wtedy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego