Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wobec kampanii reklamujących produkty nabywane impulsywnie oraz kampanii wykorzystujących lawinowe emitowanie przekazów. W odniesieniu do reklamy produktów racjonalnego zakupu efekt ten wpłynąć może na przebieg procesów wnioskowania związanych z podejmowaniem decyzji selekcyjnych oraz hierarchicznych.
Proces podejmowania decyzji zależny jest także od związków między dostępnością kategorii opisujących produkt a czynnikami o charakterze motywacyjnym. Złożoność problemu dostępności kategorii percepcyjnych w jej pełnym kształcie prezentują prace Jerome Brunera. Silna dostępność kategorii percepcyjnych umożliwia prawidłowe rozpoznawanie i klasyfikowanie spostrzeganego obiektu, przy słabszym związku posiadanych przez niego cech niezbędnych dla efektywnej percepcji. Oznacza to, że obiekty związane z kategoriami o silnej dostępności są więc łatwiej spostrzegane
wobec kampanii reklamujących produkty nabywane impulsywnie oraz kampanii wykorzystujących lawinowe emitowanie przekazów. W odniesieniu do reklamy produktów racjonalnego zakupu efekt ten wpłynąć może na przebieg procesów wnioskowania związanych z podejmowaniem decyzji selekcyjnych oraz hierarchicznych. <br>Proces podejmowania decyzji zależny jest także od związków między dostępnością kategorii opisujących produkt a czynnikami o charakterze motywacyjnym. Złożoność problemu dostępności kategorii percepcyjnych w jej pełnym kształcie prezentują prace Jerome Brunera. Silna dostępność kategorii percepcyjnych umożliwia prawidłowe rozpoznawanie i klasyfikowanie spostrzeganego obiektu, przy słabszym związku posiadanych przez niego cech niezbędnych dla efektywnej percepcji. Oznacza to, że obiekty związane z kategoriami o silnej dostępności są więc łatwiej spostrzegane
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego