Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 21
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
Nostromo" Josepha Conrada. Odwiedził pan plan filmowy, rozmawiali panowie o muzyce do filmu. Co stało się z tą kompozycją?

Muzyka nie była jeszcze gotowa, choć rzeczywiście rozpocząłem już pracę. David zadzwonił do mnie z Londynu do Los Angeles na kilka dni przed śmiercią i powiedział: "Głównym motywem musi być zachłanność, chciwość..." Jeśli ktoś kiedyś zechce zrobić ten film, ja na pewno nie napiszę muzyki. Ona miała być dla Davida.

Inny ważny w pana karierze reżyser to Peter Weir.

Pracowałem z nim przy pięciu filmach: "Roku niebezpiecznego życia", "Świadku", "Stowarzyszeniu umarłych poetów", "Wybrzeżu moskitów" i "Bez lęku". To wielki reżyser. Chciałbym jeszcze
Nostromo" Josepha Conrada. Odwiedził pan plan filmowy, rozmawiali panowie o muzyce do filmu. Co stało się z tą kompozycją?<br><br>Muzyka nie była jeszcze gotowa, choć rzeczywiście rozpocząłem już pracę. David zadzwonił do mnie z Londynu do Los Angeles na kilka dni przed śmiercią i powiedział: "Głównym motywem musi być zachłanność, chciwość..." Jeśli ktoś kiedyś zechce zrobić ten film, ja na pewno nie napiszę muzyki. Ona miała być dla Davida.<br><br>Inny ważny w pana karierze reżyser to Peter Weir.<br><br>Pracowałem z nim przy pięciu filmach: "Roku niebezpiecznego życia", "Świadku", "Stowarzyszeniu umarłych poetów", "Wybrzeżu moskitów" i "Bez lęku". To wielki reżyser. Chciałbym jeszcze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego