Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
w 1994 roku 15 procent wszystkich zakupów w USA dokonywano bez wchodzenia do sklepów. Dziś, w wyniku rewolucji internetowej, jest to zapewne o kilka punktów procentowych więcej. Taki sam proces będzie nieuchronnie rozwijał się w Polsce. Dziś udział sprzedaży bezpośredniej w polskiej sprzedaży detalicznej nie przekracza 1 procent, a wiatry chwilowo nie są pomyślne dla tej formy handlu. Po okresie złej prasy, jaką miał słynny Zepter, zmienił on strategię: zaczął otwierać sklepy, uruchomił biuro podróży, upodobniając się nieco do zwykłej firmy handlowej. Również polska sieć sprzedaży bezpośredniej IDEA 25 zaczęła niektóre swe produkty (serii Clinic Way) sprzedawać w aptekach. Ale Amway
w 1994 roku 15 procent wszystkich zakupów w USA dokonywano bez wchodzenia do sklepów. Dziś, w wyniku rewolucji internetowej, jest to zapewne o kilka punktów procentowych więcej. Taki sam proces będzie nieuchronnie rozwijał się w Polsce. Dziś udział sprzedaży bezpośredniej w polskiej sprzedaży detalicznej nie przekracza 1 procent, a wiatry chwilowo nie są pomyślne dla tej formy handlu. Po okresie złej prasy, jaką miał słynny Zepter, zmienił on strategię: zaczął otwierać sklepy, uruchomił biuro podróży, upodobniając się nieco do zwykłej firmy handlowej. Również polska sieć sprzedaży bezpośredniej IDEA 25 zaczęła niektóre swe produkty (serii Clinic Way) sprzedawać w aptekach. Ale Amway
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego