Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.28 (213)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
na ul. Żelaznej. Początkowo tu również zamknięta zostanie tylko połowa ulicy, ale od wakacji aż do jesieni w ogóle nie będzie przejazdu. Kierowcom radzimy wybierać ul. Towarową lub al. Jana Pawła II. Najmniej kłopotu sprawi kierowcom rozbiórka nieczynnych od 20 lat wiaduktów na Trasie Toruńskiej. Jedynie przejazdy ciężkich maszyn mogą chwilowo wstrzymywać ruch.

Wiadukt na ul. Żelaznej zostanie rozebrany łącznie z fundamentami. Na wiosnę zamknięta będzie tylko połowa wiaduktu, a samochody pojadą drugą częścią. Tę drogowcy zdemontują po rozbiórce pierwszej i przez ok. 4-5 miesięcy Żelazna będzie nieprzejezdna. Koszt: ok. 10 mln zł.

Wiadukty na ul. Płowieckiej zostaną rozebrane, ale
na ul. Żelaznej. Początkowo tu również zamknięta zostanie tylko połowa ulicy, ale od wakacji aż do jesieni w ogóle nie będzie przejazdu. Kierowcom radzimy wybierać ul. Towarową lub al. Jana Pawła II. Najmniej kłopotu sprawi kierowcom rozbiórka nieczynnych od 20 lat wiaduktów na Trasie Toruńskiej. Jedynie przejazdy ciężkich maszyn mogą chwilowo wstrzymywać ruch.<br><br>Wiadukt na ul. Żelaznej zostanie rozebrany łącznie z fundamentami. Na wiosnę zamknięta będzie tylko połowa wiaduktu, a samochody pojadą drugą częścią. Tę drogowcy zdemontują po rozbiórce pierwszej i przez ok. 4-5 miesięcy Żelazna będzie nieprzejezdna. Koszt: ok. 10 mln zł.<br><br>Wiadukty na ul. Płowieckiej zostaną rozebrane, ale
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego