Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
komunikacyjnych oraz typu przekazu kadr jest także czynnikiem umożliwiającym kształtowanie ekspresji obrazu. Na przykład przy kadrach o dużej pojemności nie jest możliwe oddanie subtelnych stanów emocjonalnych twarzy lub detali istotnych dla tworzenia sugestii chłodu napoju lub świeżości chleba, czego często wymagają założenia strategiczne kampanii. Jednak w innych sytuacjach nadmierne stosowanie ciasnych kadrów i bliskich planów może utrudniać selekcję komunikatu z tła, jeśli wielu twórców mimowolnie wykorzystuje podobne środki formalne. Często sytuacja taka ma miejsce w przypadku kampanii adresowanych do nastoletniego odbiorcy, który wymaga z reguły silnej ekspresji, a jej uzyskanie dzięki operowaniu kadrem jest po prostu łatwiejsze niż przy wykorzystaniu bardziej
komunikacyjnych oraz typu przekazu kadr jest także czynnikiem umożliwiającym kształtowanie ekspresji obrazu. Na przykład przy kadrach o dużej pojemności nie jest możliwe oddanie subtelnych stanów emocjonalnych twarzy lub detali istotnych dla tworzenia sugestii chłodu napoju lub świeżości chleba, czego często wymagają założenia strategiczne kampanii. Jednak w innych sytuacjach nadmierne stosowanie ciasnych kadrów i bliskich planów może utrudniać selekcję komunikatu z tła, jeśli wielu twórców mimowolnie wykorzystuje podobne środki formalne. Często sytuacja taka ma miejsce w przypadku kampanii adresowanych do nastoletniego odbiorcy, który wymaga z reguły silnej ekspresji, a jej uzyskanie dzięki operowaniu kadrem jest po prostu łatwiejsze niż przy wykorzystaniu bardziej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego