Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 31
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
produkcyjnymi (a roczne przyrosty produkcji sięgają w fabryce 40% pomyślano też i o nowej konstrukcji amortyzatora. Fabryczni konstruktorzy opracowali "typ 27", który, po pomyślnych próbach laboratoryjnych, przekazano do próbnej eksploatacji m.in. taksówkarzom. Widzieliśmy sprawozdania z tej eksploatacji - wszystkie pozytywne. Po przebiegach przekraczających 100 000 km amortyzatory "typ 27" nie ciekły, były sprawne.
Naszą konstrukcję oceniała firma "Armstrong" pod względem czystości patentowej. Werdykt brzmiał - nic nie zostało "ściągnięte", nie możemy mieć pretensji do produkcji.
Jakie są zalety amortyzatora "typ 27" w porównaniu do obecnie produkowanych z licencji? Przede wszystkim jego elementy są oparte o materiały krajowe, możliwe więc jest ograniczenie importu
produkcyjnymi (a roczne przyrosty produkcji sięgają w fabryce 40% pomyślano też i o nowej konstrukcji amortyzatora. Fabryczni konstruktorzy opracowali "typ 27", który, po pomyślnych próbach laboratoryjnych, przekazano do próbnej eksploatacji m.in. taksówkarzom. Widzieliśmy sprawozdania z tej eksploatacji - wszystkie pozytywne. Po przebiegach przekraczających 100 000 km amortyzatory "typ 27" nie ciekły, były sprawne. <br>Naszą konstrukcję oceniała firma "Armstrong" pod względem czystości patentowej. Werdykt brzmiał - nic nie zostało "ściągnięte", nie możemy mieć pretensji do produkcji. <br>Jakie są zalety amortyzatora "typ 27" w porównaniu do obecnie produkowanych z licencji? Przede wszystkim jego elementy są oparte o materiały krajowe, możliwe więc jest ograniczenie importu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego