Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
W tym domu nigdy nie było naraz 40 osób. Weszli, zadeptali to miejsce, wypełnili. Nic nie było widać, żadnej rzeźby, ani nie-rzeźby.
W twoich pracach bardzo silnie obecna jest świadomość śmierci. Dlaczego krążysz stale wokół tego tematu?
Tego nie wiem. Gdybym wiedział, pewnie nie robiłbym takich prac. To jest cień, który towarzyszy nam ciągle. Ja może wyraźniej widzę ten cień, zwracam na niego uwagę. Poszukuję czegoś, bo nie wiem. To nie jest dążenie w stronę jasno świecącego słońca, to nie jest żadna wiedza. W teoretyzowaniu jestem bardzo słaby, nie interesuje mnie to. Oczywiście, przez fakt istnienia w świecie artystycznym mogę
W tym domu nigdy nie było naraz 40 osób. Weszli, zadeptali to miejsce, wypełnili. Nic nie było widać, żadnej rzeźby, ani nie-rzeźby.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;W twoich pracach bardzo silnie obecna jest świadomość śmierci. Dlaczego krążysz stale wokół tego tematu?&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Tego nie wiem. Gdybym wiedział, pewnie nie robiłbym takich prac. To jest cień, który towarzyszy nam ciągle. Ja może wyraźniej widzę ten cień, zwracam na niego uwagę. Poszukuję czegoś, bo nie wiem. To nie jest dążenie w stronę jasno świecącego słońca, to nie jest żadna wiedza. W teoretyzowaniu jestem bardzo słaby, nie interesuje mnie to. Oczywiście, przez fakt istnienia w świecie artystycznym mogę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego