Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 01.09 (2)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
fabryki w Starachowicach. Na planach się jednak skończyło, ponieważ partnerom nie udało się przez cztery miesiące złożyć tysiąca samochodów (taki był wymóg polskich przepisów celnych), a ponadto Koreańczycy nie mogli się zdecydować na poważniejsze zaangażowanie finansowe w naszym kraju. Także przejęcie po Daewoo fabryki na Żeraniu wydaje się mało prawdopodobne, co by oznaczało, że kolejna próba usadowienia się w Polsce, u granic Unii Europejskiej, nie zakończy się sukcesem. A może Hyundai trafi do naszego kraju za pośrednictwem firmy Kia Motors, która ponoć analizuje warunki montażu samochodów w Polsce?

Krzysztof Gołata



Wielka przeprowadzka

Czy związkom zawodowym uda się powstrzymać inwestycje zachodnich koncernów w
fabryki w Starachowicach. Na planach się jednak skończyło, ponieważ partnerom nie udało się przez cztery miesiące złożyć tysiąca samochodów (taki był wymóg polskich przepisów celnych), a ponadto Koreańczycy nie mogli się zdecydować na poważniejsze zaangażowanie finansowe w naszym kraju. Także przejęcie po Daewoo fabryki na Żeraniu wydaje się mało prawdopodobne, co by oznaczało, że kolejna próba usadowienia się w Polsce, u granic Unii Europejskiej, nie zakończy się sukcesem. A może Hyundai trafi do naszego kraju za pośrednictwem firmy Kia Motors, która ponoć analizuje warunki montażu samochodów w Polsce?<br><br>&lt;au&gt;Krzysztof Gołata&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art"&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Wielka przeprowadzka&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Czy związkom zawodowym uda się powstrzymać inwestycje zachodnich koncernów w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego