Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Łukasz
Tytuł: strona o żeglarstwie
Rok wydania: 2004
Rok powstania: 2005
ich nie czepi.
* Trzeba zmatowić stara farbę. Najlepiej robić to szlifierką oscylacyjną lub lepiej rotacyjna najpierw papierem około 80-100 potem około 240. Można też szlifować ręcznie na mokro. Dobra metoda jeżeli poprzedni lakier był niedotwardzony i zatyka normalny papier ścierny. Farbę można usuwać też opalarką (na drewnie) zachowując ostrożność, coby nie zniszczyć podłoża. Można też zastosować Scansol - chemiczne świństwo zmiękczające farbę. Uwaga - niszczy żelkot zatem ostrożnie i natychmiast po zdrapaniu farby zmyć.
* Jeżeli stara farba odłazi trzeba usunąć ją całkowicie.
* Zarysowania i ubytki żelkotu należy zaszpachlować.
* Po szpachlowaniu szlifujemy dokładnie.
* Osłaniamy taśmą lakierniczą to czego nie chcemy malować (np. listwy
ich nie czepi. <br>* Trzeba zmatowić stara farbę. Najlepiej robić to szlifierką oscylacyjną lub lepiej rotacyjna najpierw papierem około 80-100 potem około 240. Można też szlifować ręcznie na mokro. Dobra metoda jeżeli poprzedni lakier był niedotwardzony i zatyka normalny papier ścierny. Farbę można usuwać też opalarką (na drewnie) zachowując ostrożność, coby nie zniszczyć podłoża. Można też zastosować Scansol - chemiczne świństwo zmiękczające farbę. Uwaga - niszczy żelkot zatem ostrożnie i natychmiast po zdrapaniu farby zmyć. <br>* Jeżeli stara farba odłazi trzeba usunąć ją całkowicie. <br>* Zarysowania i ubytki żelkotu należy zaszpachlować. <br>* Po szpachlowaniu szlifujemy dokładnie. <br>* Osłaniamy taśmą lakierniczą to czego nie chcemy malować (np. listwy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego