Typ tekstu: Książka
Tytuł: Wyjść z matni
Rok: 1994
drugim ćwiczeniu jednej osobie z grupy przykleja się na plecach kartkę z nazwą jakiegoś stanu emocjonalnego - powiedzmy "czułość" albo "zniechęcenie" - tak żeby nie widziała, co tam jest napisane. Pozostali uczestnicy opisują, w jakich sytuacjach pojawia się to uczucie (np. kiedy głaszczę małe dziecko lub kiedy piętnasty raz bez powodzenia próbuję coś zrobić). Zgadujący ma z tych opisów wywnioskować, o jakie uczucie chodzi. Na zakończenie (oklaski) zdejmuje kartkę i triumfalnie odczytuje ją na potwierdzenie, że rozwiązał zagadkę.
Monika: Dobrze, że pacjenci mają przy tym trochę zabawy i nie muszą bez przerwy pisać.
Włodek: Nie ciesz się, zaraz znowu zaczną.
Anka: Następne pisemne
drugim ćwiczeniu jednej osobie z grupy przykleja się na plecach kartkę z nazwą jakiegoś stanu emocjonalnego - powiedzmy "czułość" albo "zniechęcenie" - tak żeby nie widziała, co tam jest napisane. Pozostali uczestnicy opisują, w jakich sytuacjach pojawia się to uczucie (np. kiedy głaszczę małe dziecko lub kiedy piętnasty raz bez powodzenia próbuję coś zrobić). Zgadujący ma z tych opisów wywnioskować, o jakie uczucie chodzi. Na zakończenie (oklaski) zdejmuje kartkę i triumfalnie odczytuje ją na potwierdzenie, że rozwiązał zagadkę.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Monika: Dobrze, że pacjenci mają przy tym trochę zabawy i nie muszą bez przerwy pisać.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Włodek: Nie ciesz się, zaraz znowu zaczną.&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Anka: Następne pisemne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego