Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowy niekontrolowane Radio TOK FM
Rok: 2001
reklama?
Ojej, no, może powiem, tak jak ja, a miało swoje hasło, prawo wyboru...
Prawem wyboru.
Reklama daje mi prawo do wyboru, bo jak mi ktoś zabroni...
i daje informacje o produktach, prawda?
Tak, jeżeli mi ktoś zabroni czegoś reklamować, to konsument nie ma prawa wyboru, bo nie wie, że coś istnieje, a konsument jest na tyle mądry, że jeżeli ma prawo wiedzieć, co ma do wyboru, to on sam zrobi najlepszy wybór.
Bardzo dziękujemy za rozmowę, przypomnę, że rozmawialiśmy z panią wiceprezes Polskiej Rady Reklamy, panią Teresą no, jesteśmy chyba wszyscy mądrzejsi, bo po tej rozmowie, chociaż nie wiem, czy
reklama?&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Ojej, no, może powiem, tak jak ja, a miało swoje hasło, prawo wyboru&lt;/&gt;...<br>&lt;who2&gt;Prawem wyboru.&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Reklama daje mi prawo do wyboru, bo jak mi ktoś zabroni&lt;/&gt;...<br>&lt;who1&gt;i daje informacje o produktach, prawda?&lt;/&gt; <br>&lt;who3&gt;Tak, jeżeli mi ktoś zabroni czegoś reklamować, to konsument nie ma prawa wyboru, bo nie wie, że coś istnieje, a konsument jest na tyle mądry, że jeżeli ma prawo wiedzieć, co ma do wyboru, to on sam zrobi najlepszy wybór.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Bardzo dziękujemy za rozmowę, przypomnę, że rozmawialiśmy z panią wiceprezes Polskiej Rady Reklamy, panią Teresą &lt;gap&gt; no, jesteśmy chyba wszyscy mądrzejsi, bo po tej rozmowie, chociaż nie wiem, czy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego