Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy usług teleinformatycznych
Rok: 1998
kod pocztowy i miejscowość.
* W lewym, górnym rogu należy wpisać adres nadawcy w kolejności jw.

Wzór prawidłowego adresowania

* wymiary w mm
* adres pisz czytelnym pismem,
* kod i miejscowość pisz drukowanymi, prostymi, oddzielnymi literami,
* nie podkreślaj adresu,
* poniżej kodu i nazwy miejscowości nie umieszczaj żadnych napisów, rysunków, naklejek,
* używaj niebieskiego lub czarnego tuszu,
* nie pisz adresu kolorem czerwonym (i jego pochodnymi), gdyż maszyny nie odczytają adresu w tym kolorze.




* Logo, napisy reklamowe, znaki drukarskie itp. powinny być umieszczone w odległości co najmniej 15 mm z lewej strony od bloku adresowego.
Uwaga:
* nie wkładaj do koperty żadnych twardych przedmiotów, bo niszczą one nasze
kod pocztowy i miejscowość.<br>* W lewym, górnym rogu należy wpisać adres nadawcy w kolejności jw.<br><br>&lt;tit&gt;Wzór prawidłowego adresowania&lt;/&gt;<br>&lt;gap&gt;<br>* wymiary w mm<br>* adres pisz czytelnym pismem,<br>* kod i miejscowość pisz drukowanymi, prostymi, oddzielnymi literami,<br>* nie podkreślaj adresu,<br>* poniżej kodu i nazwy miejscowości nie umieszczaj żadnych napisów, rysunków, naklejek,<br>* używaj niebieskiego lub czarnego tuszu, <br>* nie pisz adresu kolorem czerwonym (i jego pochodnymi), gdyż maszyny nie odczytają adresu w tym kolorze.<br><br>&lt;gap&gt;<br><br>&lt;gap&gt;<br>* Logo, napisy reklamowe, znaki drukarskie itp. powinny być umieszczone w odległości co najmniej 15 mm z lewej strony od bloku adresowego.<br>Uwaga:<br>* nie wkładaj do koperty żadnych twardych przedmiotów, bo niszczą one nasze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego