Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
spróbowaliśmy. Jeśli zdecydujemy się na zakup, czasem możemy też liczyć na reklamowy upominek. Zwykle zachęceni przez sympatyczną hostessę wkładamy towar do koszyka, a w domu zaczynamy zastanawiać się, po co to kupiliśmy.

Zasada promocji sięgnęła absurdu

- To efekt działania "reguły wzajemności". Jeśli ktoś nam okazuje zainteresowanie i sympatię, czymś nas częstuje, coś nam daje, chcemy mu to jakoś odwzajemnić. Najprostszym sposobem jest kupienie proponowanego towaru - tłumaczy dr Dominika Maison, kierownik studium psychologii zachowań rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim.

Bardzo lubimy, kiedy w sklepie coś się dzieje. Zwłaszcza dla supermarketów prezentacje i degustacje są ważnym elementem działalności, dodatkowym magnesem przyciągającym klientów. "Specyfiką robienia
spróbowaliśmy. Jeśli zdecydujemy się na zakup, czasem możemy też liczyć na reklamowy upominek. Zwykle zachęceni przez sympatyczną hostessę wkładamy towar do koszyka, a w domu zaczynamy zastanawiać się, po co to kupiliśmy.<br><br>&lt;tit&gt;Zasada promocji sięgnęła absurdu&lt;/&gt;<br><br> - To efekt działania "reguły wzajemności". Jeśli ktoś nam okazuje zainteresowanie i sympatię, czymś nas częstuje, coś nam daje, chcemy mu to jakoś odwzajemnić. Najprostszym sposobem jest kupienie proponowanego towaru - tłumaczy dr Dominika Maison, kierownik studium psychologii zachowań rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim.<br><br>Bardzo lubimy, kiedy w sklepie coś się dzieje. Zwłaszcza dla supermarketów prezentacje i degustacje są ważnym elementem działalności, dodatkowym magnesem przyciągającym klientów. "Specyfiką robienia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego