Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
ogłosiło przetarg na dostawę motocykli, który wygrał Triumph. W ciągu czterech lat z fabryki w Coventry wyjechało ponad 30 tysięcy egzemplarzy wojskowych Triumphów H. Seryjnie montowano w nich elektryczny reflektor i trapezowe zawieszenie przedniego koła. Doświadczenia zdobyte w czasie wojny wykorzystano przy pracy nad skrzynią biegów dla pierwszego powojennego Triumpha - czterozaworowego Ricardo. W połowie lat dwudziestych zakłady w Coventry zatrudniały 3 tysiące pracowników, a z taśmy zjeżdżało codziennie około 1000 motocykli. Kolejny model - długo przygotowywany Triumph P, przedstawiony w 1925 roku - okazał się niewypałem. Nie pomogła nawet reklama i niewiarygodnie niska cena. Po chwilowym kryzysie firma szybko się otrząsnęła i wprowadziła
ogłosiło przetarg na dostawę motocykli, który wygrał Triumph. W ciągu czterech lat z fabryki w Coventry wyjechało ponad 30 tysięcy egzemplarzy wojskowych Triumphów H. Seryjnie montowano w nich elektryczny reflektor i trapezowe zawieszenie przedniego koła. Doświadczenia zdobyte w czasie wojny wykorzystano przy pracy nad skrzynią biegów dla pierwszego powojennego Triumpha - czterozaworowego Ricardo. W połowie lat dwudziestych zakłady w Coventry zatrudniały 3 tysiące pracowników, a z taśmy zjeżdżało codziennie około 1000 motocykli. Kolejny model - długo przygotowywany Triumph P, przedstawiony w 1925 roku - okazał się niewypałem. Nie pomogła nawet reklama i niewiarygodnie niska cena. Po chwilowym kryzysie firma szybko się otrząsnęła i wprowadziła
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego