Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 2003
też odporność koloru na pot i czy zastosowane do barwienia związki chemiczne nie uczulają skóry. Okazało się, że rajstopy nie zmieniają koloru pod wpływem potu ani po praniu i nie farbują.
Oceniając informacje o produkcie, sprawdzano oznaczenie rozmiaru, umieszczenie tabelki z rozmiarami na opakowaniu (wzrost, obwody, wagi), skład surowcowy, wykonanie czubków i pięty (oznaczenie w piktogramach - rysunkach i opisie), wyglądzie, grubości włókien, dodatkowym wykończeniu itp. oraz na sposób konserwacji (oznaczenie w piktogramach).
oprac. Urszula Wiśniewska

Fundacja Warentest
Dzięki niezależnym testom niemieccy konsumenci od 40 lat świadomie dokonują wyboru towarów.
Fundację Warentest, instytut prowadzący testy towarów i usług, powołał niemiecki parlament w
też odporność koloru na pot i czy zastosowane do barwienia związki chemiczne nie uczulają skóry. Okazało się, że rajstopy nie zmieniają koloru pod wpływem potu ani po praniu i nie farbują.<br>Oceniając informacje o produkcie, sprawdzano oznaczenie rozmiaru, umieszczenie tabelki z rozmiarami na opakowaniu (wzrost, obwody, wagi), skład surowcowy, wykonanie czubków i pięty (oznaczenie w piktogramach - rysunkach i opisie), wyglądzie, grubości włókien, dodatkowym wykończeniu itp. oraz na sposób konserwacji (oznaczenie w piktogramach).<br>oprac. Urszula Wiśniewska <br>&lt;gap&gt;<br>Fundacja Warentest<br>Dzięki niezależnym testom niemieccy konsumenci od 40 lat świadomie dokonują wyboru towarów.<br>Fundację Warentest, instytut prowadzący testy towarów i usług, powołał niemiecki parlament w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego