Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 32
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
za pośrednictwem Internetu, odnosząc oszałamiający sukces.
Odżyło na nowo pytanie: czy media elektroniczne zabiją od wielu wieków kultywowaną sztukę czytania zadrukowanego papieru? Szef agencji reklamowej Saatchi and Saatchi Kevin J. Roberts w wywiadzie dla "The Wall Street Journal Europe" powiedział: "Nigdy jeszcze jedno medium nie wyparło innego. Nie mamy do czynienia z wyborem albo albo. Mamy natomiast z nowym sposobem komunikowania, a wyzwanie polega na tym, jak wyrazić emocje za pomocą indywidualistycznego i czasami antyspołecznego medium. Internet jest dla mnie jak elektryczność. Nie zważam, jak się go produkuje. Chcę zrozumieć, jak go wykorzystać do wyrażania emocji".
Przekonania Robertsa potwierdzają najnowsze badania
za pośrednictwem Internetu, odnosząc oszałamiający sukces. <br>Odżyło na nowo pytanie: czy media elektroniczne zabiją od wielu wieków kultywowaną sztukę czytania zadrukowanego papieru? Szef agencji reklamowej Saatchi and Saatchi Kevin J. Roberts w wywiadzie dla "The Wall Street Journal Europe" powiedział: "Nigdy jeszcze jedno medium nie wyparło innego. Nie mamy do czynienia z wyborem albo albo. Mamy natomiast z nowym sposobem komunikowania, a wyzwanie polega na tym, jak wyrazić emocje za pomocą indywidualistycznego i czasami antyspołecznego medium. Internet jest dla mnie jak elektryczność. Nie zważam, jak się go produkuje. Chcę zrozumieć, jak go wykorzystać do wyrażania emocji".<br>Przekonania Robertsa potwierdzają najnowsze badania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego