Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
postaci macierzy na rysunku 4.10. W kolejnych fazach i etapach cyklu następuje proces spełniania wymagań, zaspokajania potrzeb, osiągania celów, wykorzystywania możliwości i przestrzegania ograniczeń, za pomocą produkowanego wyrobu.
W orientacji jakościowo-marketingowej pierwszoplanowe miejsce w uwarunkowaniach wpływających na jakość wyrobu, zajmują wymagania użytkowników. Dla pełniejszego uwzględnienia tych wymagań, warto czynnie włączyć użytkowników w proces projektowania. Jedno z podejść projektowania technicznego, nazwane projektowaniem uczestniczącym, uwzględnia ten postulat [34].
Przedsiębiorstwo produkcyjne współpracuje z użytkownikami we wszystkich fazach cyklu istnienia wyrobu, dostarczając im wielu różnorodnych wartości. Sam wyrób jest jakby główną okazją w dążeniu do zrealizowania jak najpełniejszej obsługi użytkowników w procesach sprzedaży
postaci macierzy na rysunku 4.10. W kolejnych fazach i etapach cyklu następuje proces spełniania wymagań, zaspokajania potrzeb, osiągania celów, wykorzystywania możliwości i przestrzegania ograniczeń, za pomocą produkowanego wyrobu.<br>W orientacji jakościowo-marketingowej pierwszoplanowe miejsce w uwarunkowaniach wpływających na jakość wyrobu, zajmują wymagania użytkowników. Dla pełniejszego uwzględnienia tych wymagań, warto czynnie włączyć użytkowników w proces projektowania. Jedno z podejść projektowania technicznego, nazwane projektowaniem uczestniczącym, uwzględnia ten postulat [34].<br>Przedsiębiorstwo produkcyjne współpracuje z użytkownikami we wszystkich fazach cyklu istnienia wyrobu, dostarczając im wielu różnorodnych wartości. Sam wyrób jest jakby główną okazją w dążeniu do zrealizowania jak najpełniejszej obsługi użytkowników w procesach sprzedaży
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego