Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 11.98
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
Według Maurice'a Bettite'a, dyrektora kreatywnego Euro RSCG na Francję, blondynka jest dużym atutem w kampaniach reklamowych, szczególnie Diora czy Louis Vuittona. Znacznie podnosi walory reklamowanego produktu, dodaje mu elegancji, smaku i klasy.
- We Francji blond włosy wzbudzają respekt. Dzieci z bogatych dzielnic Paryża mają włosy blond, blondynka wydaje się bardziej czysta od brunetki. Z kolei w krajach, gdzie dominuje ciemny kolor włosów, blondynki i blondyni są przedmiotem pożądania na zasadzie przyciągania się przeciwieństw - mówi Bettite.
Maurice Bettite do jednej z reklamówek Louis Vuittona wybrał angielską modelkę Kylie Bix, uroczą brunetkę, którą w przerwie między castingiem a sesją zdjęciową do Vogue przefarbowano
Według Maurice'a Bettite'a, dyrektora kreatywnego Euro RSCG na Francję, blondynka jest dużym atutem w kampaniach reklamowych, szczególnie Diora czy Louis Vuittona. Znacznie podnosi walory reklamowanego produktu, dodaje mu elegancji, smaku i klasy. <br>- We Francji blond włosy wzbudzają respekt. Dzieci z bogatych dzielnic Paryża mają włosy blond, blondynka wydaje się bardziej czysta od brunetki. Z kolei w krajach, gdzie dominuje ciemny kolor włosów, blondynki i blondyni są przedmiotem pożądania na zasadzie przyciągania się przeciwieństw - mówi Bettite.<br>Maurice Bettite do jednej z reklamówek Louis Vuittona wybrał angielską modelkę Kylie Bix, uroczą brunetkę, którą w przerwie między &lt;orig&gt;castingiem&lt;/&gt; a sesją zdjęciową do Vogue przefarbowano
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego